piątek, 4 stycznia 2013

podsumowanie roku część 2: fajne piosenki

Zgodnie z obietnicą powracam dziś, aby podzielić się z Wami moją pieczołowicie przygotowywaną przez długi, długi czas listą moich osobistych zeszłorocznych hitów. Jest tu dużo elektroniki, ale jest też indie plumkanie, trochę rapsów, jest jeden kawałek, nad którym długo się zastanawiałam, bo nie wiedziałam, czy nie jest zbyt mainstreamowy (tak, chodzi o "One Day"), jest parę piosenek/wykonawców mocno hajpowanych, ale są też ci mało znani. Jest i po polsku i po zagranicznemu. Jest nawet ADELE. Nie ograniczałam się w żaden sposób i w sumie wyszło mi około sześćdziesięciu kawałków, a po drobnych modyfikacjach udało mi się zamknąć całość w równej sześćdziesiątce. Każdy tytuł jest linkiem do danego kawałka na YT, w tym roku przygotowałam też dla Was coś specjalnego - playlistę "best of 2012", która znajduje się na dole rankingu. Zapraszam więc do odsłuchiwania, wspominania i poznawania.

P.S. Ze względu na ilość piosenek, pozwoliłam sobie nie dodawać do nich opisów, bo notka miałaby z kilometr długości. Pojedyncze komentarze są tylko tam, gdzie naprawdę nie mogłam się powstrzymać.

P.S. 2. Piosenki nie są ułożone w żadnej szczególnej kolejności, wrzucałam jak leci.


1. Adele - Skyfall (No tak. W sumie chyba dlatego, że to piosenka z Bonda, a ja kocham piosenki z Bonda)
2. Breakbot - One Out Of Two
3. Matisyahu - Searchin'
4. Asaf Avidan - One Day/Reckoning Song (Wankelmut remix)
5. Muse - Madness (Ha! Macie mnie! Tak, wiem, że wczoraj pisałam, że Muse najgorsze i tak dalej, ale nic nie poradzę na to, że ta piosenka mi się wkręciła. Reszta albumu jest słaba.)
6. Yeasayer - Reagan's Skeleton
7. Miike Snow - Paddling Out
8. Rebeka - Stars
9. Arctic Monkeys - R U Mine?
10. Brodka - Varsovie
11. The Maccabees - Feel To Follow
12. Afro Kolektyw - Niemęskie Granie
13. The 2 Bears - Work
14. Santigold - Disparate Youth
15. Niki & The Dove - DJ, Ease My Mind
16. Totally Enormous Extinct Dinosaurs - Your Love
17. Friends - I'm His Girl
18. Hot Chip - Night & Day
19. Chromatics - Lady
20. Chet Faker - I'm Into You
21. Mela Koteluk - Melodia Ulotna
22. Kids of 88 - LaLa
23. The Neighbourhood - Sweater Weather
24. Twin Shadow - Five Seconds
25. Kamp! - Can't You Wait
26. Major Lazer - Get Free
27. M.I.A. - Bad Girls
28. BenZel - If You Love Me feat. Jessie Ware
29. Foals - Inhaler
30. Fair Weather Friends - Fortune Player
31. Scuba - NE1BUTU
32. King Charles - The Brightest Lights
33. Frank Ocean - Pyramids
34. Maverick Sabre - Let Me Go (piosenka w sumie z 2011, ale płyta wyszła w tym roku, więc pozwoliłam sobie.)
35. Chromatics - Cherry
36. Katy B x Zinc x Wiley - Got Paid
37. Delphic - Baiya
38. The Other Tribe - Skirts
39. Disclosure - Latch
40. Solange - Losing You
41. Saschienne - Unknown
42. C2C - Down The Road
43. Staygold - Wallpaper
44. Flume - Sleepless
45. Delilah - Go
46. Moullinex - Take My Pain Away
47. Team Me - Show Me
48. Passion Pit - Take A Walk
49. Scissor Sisters - Baby Come Home
50. TNGHT - Higher Ground
51. Jessie Ware - Running
52. Norah Jones - Happy Pills
53. Jack White - I'm Shakin'
54. Polica - Violent Games
55. Of Monsters & Men - Little Talks
56. Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank)
57. Sofa - Serpentyny i Mydlane Bańki
58. The KDMS - High Wire
59. UL/KR - Po Tak Cienkim Lodzie
60. The Shoes - Time To Dance



A oto obiecana playlista:




Miłego słuchania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz